Skip to content

SEO szövegírás alapok teljesen kezdőknek

SEO szövegírás: asztalnál emberek ülnek és technikai kütyüket nyomkodnak

A SEO szövegírás célja, hogy egy adott weboldal Google találati listáján előrébb kerüljön.

Ebben a blogban meg fogod tanulni, hogyan adj értékes tartalmat az embereknek, amit aztán meg tudsz majd támogatni a keresőoptimalizálás technikai és tartalmi beállításaival. E kettő együtt fog segíteni abban, hogy javítsd a weboldalad Google helyezését.

SEO szövegírás tartalomjegyzék

1. Mi is az a SEO?
1.1. A keresőoptimalizálás típusai
1.2. Mi alapján rangsorol a Google?

2. A SEO szövegírás legfontosabb elemei
2.1. Hasznos tartalom vs. technika trükkök
2.2. A tartalom típusai és a keresési szándék

3. SEO szövegírás tedd & ne tedd

4. A SEO szövegírása technikai részei
4.1. A kulcsszavak helyes használata
4.2. Meta szövegek
4.3. SEO szövegírás és képek
4.4. A szöveged stílusa

5. A SEO szövegírás lépései
5.1. Keress egy kulcsszót
5.2. Határozd meg a célt és a célpiacod
5.3. Kezdd el írni a cikked
5.4. Írd át a cikked
5.5. Szerkessz és tagolj
5.6. Tisztázd le a szöveget
5.7. Írj a képek alá szöveget

6. Egyéb SEO szempontok
6.1. Honlapcím = URL
6.2. A képek mérete és minősége
6.3. Linkelés

SEO szövegírás Neked

1. Mi is az a SEO?

A SEO a Search Enginge Optimalization angol kifejezésből képzett mozaikszó, magyarul keresőoptimalizálás.

Célja, hogy a tartalom a Google keresőjében minél jobb helyet érjen el, így több és több látogatót vonzzon a weboldalra. Ha a keresési célnak megfelel a weboldal, akkor még előrébb kerül majd a találati listán, hiszen az emberek megtalálják azt, amit kerestek.

Ha okosan építed fel a weboldalad, akkor a látogatókból előbb-utóbb vásárlók lesznek, vagyis eléri az adott oldal a célját, azaz jól fog konvertálni.

A konvertálás lehet egy termék vagy szolgáltatás értékesítése, feliratkozás egy hírlevélre vagy egy anyag letöltése is.

1.1. A keresőoptimalizálás típusai:

Technikai SEO: ez a SEO „kocka” része, a technikai beállítások hatással vannak a látogató viselkedését. Például: betöltési sebesség, mobilos nézet (reszponzivitás). Ezek kulcsfontosságúak, hiszen ha a weboldalad lassan tölt be, vagy mobilon szétesik (nem reszponzív), nagyobb lesz a visszafordulási arány.

Off-site (vagy off-page) SEO: külső linkek száma, amik közvetlenül a weboldalra hivatkoznak. Ha sokan linkelnek a tartalmaidra, az azt jelenti, hogy hasznos, amit írsz és releváns is az adott témában, tehát a Google szemében szakértő leszel. Nem javaslom ezzel kapcsolatban a trükközést, inkább fektess bele munkát, építgesd a weboldalad, tegyél ki minél több hasznos, értékes, kiemelkedő minőségű tartalmat, amit érdemes másoknak linkelnie! Jó megoldás lehet egyébként a vendégcikk írása, hiszen ez mindkét fél szempontjából előnyös, ráadásul hitelesít szakmailag.

Tartalmi SEO: On-site (vagy on-page) SEO-nak is nevezik. A tartalom (szöveg, képek stb.) megfelelő kulcsszavazása.

Bármilyen jellegű tartalom előállítása terén, így a SEO szövegírás során is az elsődleges szempont, hogy az érdeklődőnek írj kiemelkedő minőségű, értékes tartalmat és csak utána vedd figyelembe a keresőrobotok szempontjait.

A Google és a többi keresőrobot folyamatosan és kiszámíthatatlanul változik, ráadásul a mesterséges intelligencia miatt tömegesen jelennek meg a közepes és alacsony minőségű tartalmak, akik hitelességét senki sem garantálja.

Ezért 2024-ben kiemelkedően fontos, hogy a keresőoptimalizálás NE menjen a tartalmad minőségének a kárára.

Azért a keresőoptimalizálási beállításra is oda kell figyelni, hiszen hiába írsz kiváló cikket, ha a Google azt „nem érti”.

1.2. Mi alapján rangsorol a Google?

Ezt egészen pontosan csak maga az óriáscég tudja, de rengeteg szempont van, amiről tudjuk, hogy a Google figyelembe vesz.

Rangsorolást befolyásoló 3 legfőbb tényező:

  1. Interakciók a weboldalon
  2. Külső linkek
  3. Tartalom
1. Interakciók a weboldalon

A Google ellen az USA-ban folytatott trösztellenes per révén került nyilvánosságra az a hír, miszerint a Google elsődleges rangsorolási szempontja a felhasználók viselkedése, vagyis a weboldalakon végrehajtott interakciók száma. És azt is megtudtuk, hogy közel sem olyan okos a keresőrobot, mint eddig hittük, hiszen valójában nem érti a weboldalak tartalmait.

2. Tartalom
  • A weboldal arra válaszol-e, amire a kereső kíváncsi = relevancia
  • A tartalom frissessége
  • A kulcsszavak helyes használata
  • Az oldalon eltöltött idő
  • Reszponzivitás (mobilon is jól működjön)
  • Visszafordulási arány

2. A SEO szövegírás legfontosabb elemei

A SEO szövegírás, ha jól csinálják, több organikus látogatót hoz a keresőkből, így növelheted az eladásaidat is.

A SEO szövegírás 2 alapvető eleme:

  1. Értékes tartalom
  2. SEO beállítások

2.1. Hasznos tartalom vs. technikai trükkök

Bár korábban trükközéssel is a kereső első oldalára lehetett kerülni, ezzel hosszú távon nem lehet megtartani a vezető helyet. Ezért nem is megtérülő módszer és én egyébként is elítélem. A ügyeskedők előbb-utóbb mindig le/elbuknak, a simlisség még sosem volt a hosszú távú eredményesség kulcsa.

Nézd csak meg a hosszú ideje jól teljesítő weboldalakat: mindegyik értékes információkkal segíti az érdeklődőket.

A Google a kezdetektől a felhasználók kereséseinek kiszolgálásán dolgozik, egyre jobb és jobb módszerekkel szűri a SEO trükkökkel felturbózott oldalakat és egyre ügyesebben ismeri fel a hús-vér felhasználóknak szóló, valóban értékes és releváns tartalmakat.

Ennek a folyamatnak a része az utóbbi egy év során kijött új algoritmus frissítés is.

Az első magyar nyelvű Google Helpful Content Update, azaz hasznos tartalom algoritmus 2022 decemberében futott le. Az új algoritmus célja a hekkelt tartalmak kikukázása és az értékes tartalmak felemelése.

Ez a rangsorolás nem csak adott oldalakat érint, hanem a teljes weboldalt és a hatása hosszú hónapokig eltarthat.

2.2. A tartalom típusai és a keresési szándék

Mire kíváncsi a felhasználó, mikor beüti a kulcsszót? Termékre, információra vagy egy konkrét márkára, cégre kereshet. Ha az általad előállított tartalom típusa nem felel meg a keresési szándéknak, akkor sosem fog jól teljesíteni a keresőben, hiszen az érdeklődő nem erre kíváncsi. Ha mégis előre jutna a weboldalad, a magas visszafordulás arány miatt pillanatok alatt visszazuhan egy következő rangsorolásnál.

  • A termék kulcsszóra webshopot optimalizálj és ne írj rá cikket.
  • Az információt kereső kulcsszóra pedig blogot, aloldalt írj.

Honnan fogod tudni, hogy adott kulcsszóra való kereséskor mire kíváncsi az érdeklődő? Ezt rendkívül egyszerűen le tudod ellenőrizni: üsd be a kulcsszót és nézd meg a találatokat.

Példa:

  1. természetes kozmetikumok
  2. természetes kozmetikumok készítése házilag

A természetes kozmetikumok kulcsszóra a találatok:

természetes kozmetikumok kulcsszó találati lista
Példa: „természetes kozmetikumok” kulcsszó eredménye a Google találati listájában.
Az első találat alapján egyértelmű, hogy ez termék kulcsszó

A természetes kozmetikumok készítése házilag kulcsszó eredményei:

A „természetes kozmetikumok készítése házilag” kulcsszót a Google magától ajánlja fel.
Máris látszik, hogy valószínűleg információs kulcsszóról beszélünk. A találatokra kattintva blogot és kategória oldalakat is találtam.

Egyébként a Google maga is segít kulcsszavak keresésében, ha a begépelés után vársz egy kicsit. Ekkor a kereső felajánlja más felhasználók gyakori kereséseit. Így egy termék kulcsszóval is rábukkanhatsz egy jó blog témára. Esetünkben a természetes kozmetikumok készítése házilag kifejezés már önmagában sejteti, hogy itt a felhasználó olyan cikket keres, ami hasznos tanácsokat ad majd neki.

Ez a kifejezés egyébként egy ún. long tail, vagyis hosszú farkú kulcsszó. Valószínűleg ezért kisebb a verseny rá, illetve hatékonyan tudod vele támogatni a már meglévő, rövidebb keresőkifejezésre írt blogjaidat.

3. SEO szövegírás tedd & ne tedd

SEO szövegírás „ne tedd”SEO szövegírás „tedd”
Felesleges kulcsszóhalmozás (ezt a Google bünteti)
A nem odaillő kulcsszavak mondatokba erőltetése
Manipuláció
Száraz, unalmas szöveg
A téma indokolatlanul hosszú ragozása, érdemleges információtartalom nélkül
A kulcsszóra releváns, értékes és hasznos tartalom
A keresésekkel harmonizáló felépítés, szöveghossz, tömörség, részletesség
A szövegbe organikusan belesimuló, a mondatba harmonikusan illeszkedő kulcsszavak
Szinonimák használata
A szöveg fűszerezése, színesítése frappáns kifejezésekkel
A stílus illeszkedjen az olvasódhoz és hozzád
Tagolás, átláthatóság
Képek használata, amik alá kerül képaláírás: ezt a legtöbb látogató elolvassa, ezért érdemes a kulcsszót is belecsempészni

4. A SEO szövegírás technikai részei

4.1. A kulcsszavak helyes használata

Az adott kulcsszóra a keresési szándéknak megfelelő tartalom típust optimalizálj. Termék kulcsszóra kategória oldalt, webshopot, az információt kereső kulcsszóra pedig blogot, aloldalt.

A kulcsszó legyen benne a címben, az alcímekben, a szövegben, a képleírásban legalább egyszer és lehetőleg a szöveg elején is. Utóbbi azért fontos, mert a Google így relevánsnak veszi a tartalmadat az adott kulcsszóra.

4.2. Meta szövegek

Meta title = meta cím: a weboldal / cikk / egyéb tartalom címe, amit a Google találati listáján nagyobb, kék betűkkel jelenít meg. Mivel nagyrészt ez alapján dönt a felhasználó, hogy rákattint-e vagy sem az adott weboldalra, vedd komolyan a megírását! Lehetőleg írd bele a kulcsszót ragozatlanul és legyen a cím figyelemfelkeltő, tömör, releváns. Bizonyos esetekben lehet bulváros is!

Fontos, hogy a meta cím nem feltétlenül egyezik meg a cikkben megjelenített címmel, lehet más a tényleges oldalon a cím. A meta title-t kizárólag a találati listán látja a látogató, az oldalad grafikus felületén (front end) már nem.

Meta description = meta leírás: a meta title alatt közvetlenül, szürkével megjelenített szöveg. Szintén fontos tényező a kattintás növelésében, ezért dolgoztasd meg a szürkeállományod és írd meg profin.

A céloldal tartalmától függően tehetsz bele

  • mézesmadzagot,
  • a cikkből kiragadott érdekességet,
  • előnyt,
  • kérdést és
  • call-to-actiont, azaz cselekvésre ösztönzést.
Meta szövegek minta, képkivágás találati listáról

A „kerékpárút dunakanyar” kulcsszó egyértelműen információkeresés. Az első találat címe evidens, a leírásban pedig címszavakban a tartalom szerepel, vagyis részletezi, hogy milyen térképeket talál a felhasználó az oldalon.

A 2. találat a Funzine oldala, címe egyértelműen kattintásra ösztönző: „lélegzetelállító” „festői” . A leírásban pedig kiegészíti a címet olyan tudnivalókkal, ami vélhetően vonzó az érdeklődőnek.

4.3. SEO szövegírás és képek

A kulcsszót tedd bele a fájlnévbe is és az ún. alt texbe is!

Az alt tex az “alternative text” angol szó rövidítése, más néven helyettesítő szöveg. Az alt texet a felhasználó nem látja, viszont a keresőmotorok igen.

Az alt tex funkciója:

  1. Ha nem tölt be a kép, akkor a Google ezt a szöveget jeleníti meg, másrészt a kereső felolvassa azoknak, akik nem látják a képet (pl. látássérültek).
  2. Ez alapján is rangsorolja a Googe a képeket, ezért egy kellően precíz képleírással jó helyezést érhetsz el

Ilyen legyen az alt tex:

  1. Kellően részletes
  2. Kerüljön bele a kulcsszó
  3. Írd bele, ami a képen látható.

Például:

Hofmeiszter Dorottya SEO szövegíró zöld ruhában
Alt tex ehhez a képhez: Hofmeiszter Dorottya SEO szövegíró zöld ruhában (valóban ezt írtam be a woldpress felületén)

4.4. A szöveged stílusa

Mivel a SEO szövegírás is marketing célú szövegírás, ezért tudnod kell, hogy kinek írsz. Ez befolyásolja a stílust, a szóhasználatot, a megszólítást. Egészen máshogy kell írni egy fiatal felnőttnek, aki éppen lediplomázott, mint egy középkorú kétkezi munkásnak, másként egy kismamának és másként egy nyugdíjhoz közelítő középvezető férfinak.

A nagy kérdés tehát: ki a te célközönséged és hogyan érdemes vele kommunikálni?

Közvetlen, laza, vagy kissé távolságtartó stílusban? A példa kedvéért a céged, vállalkozásod személyesítsük meg.

A feladat: rendelj hozzá egy ismert magyar énekest!

  • Hogyan szólítanád meg Azahriah rajongóit?
  • Hogyan beszélnél Ákos közönségéhez?
  • Miként szólnál Palya Bea hallgatóihoz?
  • Milyen hangot ütnél meg, ha a Punnany Massif rajongóihoz beszélnél?
  • És hogyan, ha Rost Andrea operaénekes közönségéhez szólnál?

Vajon kihez áll közelebb a céged stílusa? Próbáld ki, hogyan beszélnél a választott énekes rajongóihoz, ha ők lennének a célközönséged!

5. A SEO szövegírás lépései

Kövesd te is SEO szövegírás lépéseit és írd meg az első cikked

  1. Keress egy kulcsszót
  2. Határozd meg a célt és a célpiacod
  3. Kezdd el írni a cikked
  4. Írd át a cikked
  5. Szerkessz és tagolj
  6. Tisztázd le a szöveget
  7. Írj a képek alá szöveget

5.1. Keress egy kulcsszót

Az alábbi részben fizetős és részben ingyenes eszközökkel kezdd el a kulcsszókutatást:

  • Google Ads (Eszközök > Tervezés > Kulcsszó tervezés)
  • SEMrush
  • Keywordtool.io
  • Ubersuggest

Ads: Írj be egy kulcsszót, ami releváns a témádban, a Google Ads pedig relevancia alapján fog ajánlani neked kulcsszavakat.

A többi eszköz is abszolút megbízható, ezeket is nyugodtan használhatod, azonban nem biztos, hogy az ajánlott kulcsszavak relevancia alapján lesznek felsorolva. A keywordtool.io például nem feltétlenül a közvetlenül kapcsolódó kulcsszavakat adja ki, viszont új ötletek keresésére kiváló.

A SEMrusht én magam nem használom, de a gyakorlott SEO szakemberek igen elismerően szólnak róla, ez egy rendkívül profi SEO eszköz.

Az Ubersuggest is sokféle funkcióval van felszerelve. Mutatja a keresési számokat, kapcsolódó kulcsszavakat ajánl, elemezhető vele egész weboldal is, megmutatja az adott kulcsszóra rangsor szerint legjobban teljesítő weboldalakat.

Elsőként ellenőrizd, hogy a választott kulcsszavad termék, információ vagy márka kulcsszó-e.

Ha blogot szeretnél írni, akkor információs kulcsszót válassz. Ezt onnan tudod, hogy az adott szóra a Google-találati listáján többségében ilyen tartalmakat találsz.

5.2. Határozd meg a célt és a célpiacod = buyer persona

Ki a te „tökéletes” ügyfeled, azaz buyer personád?

  • Tegezed vagy magázod?
  • Milyen stílusban írsz neki?
  • Hány éves?
  • Férfi vagy nő?
  • Mik a hobbijai?
  • Hogyan szeret vásárolni?
  • Hogyan éli az életét?

Mindezen kérdések alapján fel tudod építeni az ún. buyer personát, aki a te képzeletbeli „minta ügyfeled”.

Ha pontosan leírod, hogy milyen személyiség, milyen az élete, mik az érdeklődési körei, máris könnyebb neki írni a cikket, hiszen befolyásolja a hangvételt, azt, hogy milyen szavakat használsz, közvetlen vagy, cukiskodó, esetleg laza vagy inkább komoly.

5.3. Kezdd el írni a cikket

Üsd be a kulcsszót, nézd át az első 4-5 találatot, majd ezek alapján, illetve a saját szakmai tudásodat felhasználva, írj egy vázlatot. Készíts jegyzetet, írd le a legfontosabb szavakat, kifejezéseket.

Írd le a fő gondolatokat, a cikked gerincét pedig a H2 alcímek adják. Ha megvan a cikk kerete, kezdd el feltölteni tartalommal a bekezdéseket. Írás közben ügyelj arra, hogy használj kulcsszavakat.

Most még ne figyelj a helyesírása, csak írj, ahogy jönnek a gondolatokat. A javítást úgyis utólag fogod majd csinálni, de majd csak akkor, ha tartalmilag készen van a cikk.

A kulcsszavak egy részét utólag is be tudod illeszteni, de akkor fog természetesnek hatni, ha már írás közben használod őket. Ha a ragozás nem jön ki, nem baj, akkor is legyen meg a helye, ahova jelentésben illik a szó. A mondatokat át tudod fogalmazni, ha már tudod, hogy pontosan mit is akarsz mondani.

5.4. Írd át a cikked

Miután készen vagy a szöveged első verziójával, pihentesd az agyad és csinálj valami egészen mást. Majd térj vissza és javítsd a fogalmazást, cserélj ki szavakat.

SEO szövegírási tippek a gördülékeny szöveghez:

  • Fogalmazz egyszerűen, légy konkrét és érthető, amennyire csak lehet.
  • Ne ragozd túl.
  • Légy közvetlen, amennyire a téma és a célközönséged engedi. Még vezetőknek, ügyvédeknek, orvosoknak sem kell feltétlenül távolságtartó szöveget írni.
  • Szólítsd meg az olvasód, amikor csak lehet, hozzá beszélj és sose királyi többesben
  • Kerüld a passzív szerkezetet és az emeletes mondatokat hagyd meg Jókai Mórnak.

Példák

Távolságtartó megfogalmazás: Használd helyette ezt:
Edzésterv fogyni vágyóknakFogyj le te is ezzel az edzéstervvel
A jól olvasható szöveg írásának trükkjeiEzekkel a trükkökkel olvahatóbbá tudod tenni a cikked
A fekete szín keskenyíti a derekat, ezért jó választás teltebb hölgyeknek.Válassz feketét, ha szeretnéd, hogy a derakad keskenyebbnek tűnjön.

5.5. Szerkessz és tagolj

5.5.1. A tartalom felépítése

A cikknek legyen eleje, közepe, vége, ahogy azt anno irodalomórán megtanultad.

A lezárást és a bevezetést utólag írd meg, mert így könnyebben tudod hozzáilleszteni a logikai szálhoz. Az indítás akár lehet in medias res, vagy húzd el a mézesmadzagot, lebegtess meg valami érdekeset, amire a cikkből választ kap az olvasó.

5.5.2. Tagolás

A szöveg tagolása is számít a rangsorolásnál, ezért a SEO szövegírás fontos része! Érdemes már a vázlatírásnál kiemelni a címeket, így jobban tudod vezetni a gondolataidat, nem fogsz összevissza írni.

Használj H2, H3, H4 címsorokat, amik között nem csak a méretben van különbség, a Google keresőrobotja felismeri a HTML kódot, ezért fontos, hogy technikailag is címsor legyen a címsor!

Cikkírás közben a bejegyzésedet át tudod állítani ún. vizuális szerkesztőből „Kód szerkesztésre”, esetleg „HTML szerkesztésre”. Weboldalfüggő, hogy pontosan hogyan nevezik. A lényeg, hogy itt látni fogod a kódolást. A H2 címsor jelölése: </h2>.
Ha megnézed a képet bal oldalt, láthatod, hogy a „Mi is az a SEO cím” szöveg </h2> jelek között szerepel, sőt, a WordPress külön jelzi is, hogy ez címsor (wp: heading)

H1 címsorból egyet írj, a többiből viszont annyit, amennyit a szöveg megenged.

A fő kulcsszót próbáld ragozatlanul beletenni a különböző szintű címsorokba. Nem kell mindben ott lennie, de legalább egyszer szerepeljen H2-ben és természetesen a szövegben is!

5.5.3. Szerkesztés

A szöveg legyen jól tagolt, szellős, mert így szépen vezeti a szemet és segíti az olvashatóságot

Néhány mondatonként kezdj új bekezdést. Ne legyen regény hosszúságú összefüggő szöveg, mert a legtöbben megijednek és nem olvassák el.

Legyél tömör, de nem feltétlenül rövid! Ne írj kilométer hosszúságú mondatokat.

Tegyél bele sok-sok alcímet.

Használj vastagításokat, amiket úgy szerkessz meg, hogy aki csak átfutja a szöveget, megértse a lényeget. A fontos információkat, kulcsgondolatokat érdemes tehát boldolni, de ne vidd túlzásba, mert vizuálisan zavaró.

Tedd a szöveget színesebbé-szagosabbá ábrákkal, képekkel, diagramokkal!

5.6. Tisztázd le a szöveget

1-2 órával később, vagy másnap olvasd át a cikket, javíts az elütéseket, nyelvtani hibákat és ahol jónak tartod, fogalmazd át a szöveget.

Milyen hosszú legyen a cikk?

Legyen benne minden, amire szerinted a felhasználó kíváncsi, vagy amennyit te el szeretnél mondani az adott témáról. Ne a szöveghosszra koncentrálj, hanem az értékre: választ adsz a cikkeddel a felhasználó kérdésére és kellően részletes? Ha igen, akkor jó vagy!

5.7. Írj a képek alá szöveget

A legtöbben a képek alá írt szöveget akkor is elolvassák, ha a cikket csak végigszkennelik.

Érdemes a kulcsszót is beletenni a képaláírásba részben SEO okokból, részben pedig azért, hogy az olvasód relevánsnak találja a cikked.

6. Egyéb SEO szempontok

6.1. Honlapcím = URL

Az URL főként a keresőrobotok számára fontos, a Google ez alapján is tudja értelmezni az oldalt tartalmát.

Az URL legyen:

  1. minél rövidebb,
  2. értelmes szavakból álljon,
  3. ékezet nélküli és
  4. értelmetlen karaktersorozattól mentes,
  5. tedd bele a kulcsszót.
  6. Blog esetén a cikk címe és publikálásának dátuma legyen az URL tartalma
Rossz URLHibaJó URL
www.autószerviz.hu/blog/karbantartási-tippekÉkezetwww.autoszerviz.hu/blog/karbantartasi-tippek
www.stilusesszepseg.hu/blog/ysmlgd11333Értelmetlen karaktersorozatwww.stilusesszepseg.hu/blog/oltozkodesi-tippek

6.2. A képek mérete és minősége

A túl nagy képek lassítják a weboldalat betöltődését, ezért sok felhasználó nem várja meg és kilép. Ökölszabály szerint 2-3 másodpercen belül töltődjön be az oldalad! Weboldalad sebességét ingyenesen tudod tesztelni.

Ideális képméret kb. 300 KB, de legfeljebb 1 MB legyen.

Arra is ügyelj, hogy a kép az átméretezés miatt ne legyen pixeles, homályos, mert rontja a felhasználói élményt, így hatással lehet a Google helyezésedre is. Érdemes az ún. webP képformátumot használod, amit a Google kifejezetten arra talált ki, hogy gyorsan betölthető és egyben jó minőségű képek kerülhessenek fel a weboldaladra.

6.3. Linkelés

Linkeld a saját tartalmaid, így sűrűbb belső linkhálózatot hozol létre.

Linkeld a témában releváns szakmai oldalakat is, ezek javítják a hitelességed. Természetesen ne a konkurenciára hivatkozz és csak visszafogottan tegyél a szövegedbe külső likekeket. A cél nem az, hogy máshová tereld a nehezen megszerzett látogatókat, hanem az, hogy szakmailag hitelesítsd az oldalad.

Lehetőleg kulcsszóra linkelj.

SEO szövegírás Neked

Ha már eljutottál ide, bravó, igazán kitartó vagy!

Most már tudod, hogy a SEO szövegírás bizony nem könnyű és sok idő, mire megtanulod. Ha úgy gondolod, szívesen rábíznád egy tapasztalt szövegíróra a blogod, weboldalszöveged, landing oldalad szövegét, beszéljünk!

Kérj DÍJMENTES konzultációt ide kattintva:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük